خبر فوری

مردم بندر چارک در رأ‌ی‌گیری‌ها انتخاب شایسته داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندر چارک در حوزه غرب استان هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس کثیر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته با اشاره به موضوع خانواده، اظهار داشت: سفارش بسیار فراوان اسلام که از قرآن و احادیث به دست ما رسیده است نشان دهنده اهمیت این امرمبارک و خدایی دارد و برای حفظ و نگهداری ازاین کانون باید تلاش و زحمت فراوانی کشید.

وی افزود: مراد از معاشرت معروف و خوب تنها خوش‌رویی وگشاده رویی نیست که مرد خانواده باید خوش رو وگشاده رو باشد بلکه فراتر از این حالت پسندیده است.

امام جمعه بندر چارک به دومصداق از این معاشرت اشاره کرد و اضافه کرد: حسن خلق هم مصداق‌هایی دارد وحسن خلق یعنی سعه صدر داشتن و همدیگر را تحمل کردن، حسن خلق یعنی رها کردن باطل وعمل کردن به حق و متأسفانه در زندگی روزمره امروزی تحمل کردن همدیگر چه ازطرف مرد وچه ازطرف زن بسیارکم شده و همدیگر را تحمل نمی‌کنند و با کوچکترین مسئله ویا ناراحتی واختلاف نظر به همدیگر پرخاشگری و بی احترامی می‌کنند و از کوره در می‌روند غافل از اینکه زوجین متعلق به همدیگر هستند و باید به هم عشق بورزند.

کثیرگفت: حق این است که زن و شوهر درقبال همدیگر وظایفی و حقوقی دارند که باید به آن‌ها عمل کنند و توقع‌های بی‌جا و بیش ازحد و مراعات نکردن اقتصاد خانواده و خرج و مخارج بیهوده و غیرضروری نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: قیام وحضور بموقع مردم در زمان‌های مختلف انقلاب و حساس کمر دشمنان را شکسته است واین حضور و شعور ادامه خواهد داشت و ضامن بقای این انقلاب است.

امام جمعه بندرچارک در پایان یاد آورشد: مردم برای تغییر، تحول و پیشرفت این بندر، باید نسبت به تغییر و تحول مسولان در انتخابات آینده تصمیم خودشان را بگیرند و انتخاب شایسته و بایسته خودرا نشان دهند.

انتهای پیام /3264/خ30

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید