خبر فوری

بزرگترین پنج شنبه جمعه بازار غرب هرمزگان در بندرکنگ افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرکنگ در حوزه غرب استان هرمزگان، امشب با حضور شیخ محمد عقیل رضوانی امام جمعه اهل سنت بندرکنگ ، خلیل محامدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، محمدزاهدی رئیس اتاق اصناف، و بهمن کریمی رئیس صنعت معدن بندرلنگه، ایوب زارعی شهردار و حمید ملکپور رئیس و اعضای شورای اسلامی بندرکنگ بزرگترین پنج شنبه جمعه بازار با بیش ا ز 90 غرفه در این بندر افتتاح شد.

ایوب زارعی در مراسم افتتاح این پنج شنبه جمعه بازار، اظهار داشت: این بازار با بیش از 90 غرفه به همت خانه صنایع دستی و شهرداری این بندر و همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت ومعدن شهرستان بندرلنگه راه‌اندازی شده است.

این مسؤول با اشاره به اهداف برپایی این بازار، اضافه کرد: این پنج شنبه جمعه بازار با هدف کمک به زنان بی‌بضاعت وخانواده‌های بی سرپرست و کمک به رونق بازار، ایجاد اشتغال و همچنین رونق و ترویج صنایع دستی این بندر برپا شده است.

شهردار بندرکنگ تصریح کرد: این مکان فعلی به صورت موقت در اختیار این بازار گذاشته شده ودرآینده نیز به مکان اصلی در نظر گرفته شده انتقال داده شد.

زارعی گفت: این بازار با توجه به وسعت و کیفیت برپایی و غرفه بندی در بین پنجشنبه جمعه بازار شهرستان‌های غرب استان هرمزگان در نوع خود  بی‌نظیر است.

وی در پایان یادآورشد: اولویت واگذاری اول این غرفه‌ها به بازاریان و دست فروشان این بندر می‌باشد و قطعا همیشه همیاری و دلگرمی مردم ما را در سرعت بخشیدن در امور عمرانی و رفاهی این شهر کمک شایانی کرده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید