خبر فوری

روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرجاسک، محمد احمدی عصر امروز در نشستی با مسؤولان روابط‌عمومی ادارات جاسک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همه چیز یک دستگاه برای ترقی و تعالی در گرو نقش روابط‌عمومی‌ها است که یک حوزه پراحساس، استرس، دغدغه و پر از نشاط است.

وی افزود: استرس و اضطراب از جهت پوشش به موقع خبر و همچنین دغدغه و شادی به‌ منزله انعکاس پیدا کردن گزارش مورد نظر در جمع افکار عمومی است.

فرماندار شهرستان جاسک در این جلسه گفت: مدیران ادارات توجه بیشتری به نقش روابط‌عمومی‌ها داشته باشند چراکه کار روابط‌عمومی به اندازه‌ای مهم و پراهمیت است که امروزه به‌عنوان یک جریان حیاطی که برگرفته از دستگاه و عنصر سازنده که این دو ویژگی مهم نقش به‌سزایی در پیشرفت یک دستگاه اداری دارد.

وی با اشاره به اینکه در عصر کنونی برخی مسؤولان ادارات بر این باور هستند که کار روابط‌عمومی چسباندن بنر به در و دیوار اداره است، افزود: روابط‌عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین دولت و مردم نقش واسط بین مردم و مسؤولین را به‌عهده دارند.

احمدی گفت: روابط‌عمومی‌ها خدمات دولت را به‌صورت شفاف به مردم اعلام کنند تا مردم از زوایای پنهان خدمات‌دهی آگاه باشند.

فرماندار بندر جاسک ادامه داد: داشتن تجربه و افزایش معلومات، لازمه کار روابط‌عمومی است و باید روابط‌عمومی‌ها سعی خود را در انعکاس خدمات دولت در فضای افکار عمومی دوچندان کنند.

رئیس شورای روابط‌عمومی‌های شهرستان جاسک در بخش دیگری از سخنانش با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان و همچنین طرح توسعه سواحل مکران به‌منظور توانمندسازی جوانان در حوزه فنی و نیازهای آتی در شرقی‌ترین منطقه از استان که با استقرار جمعیت زیادی که در آینده‌ای نزدیک وارد این بندر ساحلی می‌شوند خواستار اخذ مجوز و راه‌اندازی این دانشگاه در شهرستان شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید