خبر فوری

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش توکهور میناب تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رئیس شورای فرهنگ عمومی  بخش توکهور ضمن قدردانی از برگزاری منظم جلسات شورا در این بخش قدردانی و  از مسئولان و مردم ولایتمدار شهر هشتبندی به جهت حمایت و پشتیبانی از برگزاری برنامه های فرهنگی در این بخش نیز تقدیر نمود .

 وی در رابطه با اهمیت و تاثیر گذاری کار فرهنگی در جامعه مطالبی بیان و اظهار داشت : فعالیت های  فرهنگی باید در قالب یک قرارگاه فرهنگی برنامه ریزی و اجرا شود تا برای جامعه مثمر ثمرتر باشد.

امام جمعه بخش توکهور در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: برای برنامه ریزی بهتر در خصوص معضل های اجتماعی باید با همکاری دهیاران و پایگاه های بسیج، محلات آسیب پذیر شناسایی و برای آنها بسته فرهنگی خاص در نظر گرفته شود .

 وی در پایان از اعضای شورا خواست مصوبات جلسه را تا حصول نتیجه پیگیری و در جلسات آتی اعلام گزارش نمایند  .

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید