خبر فوری

بازدید فرماندار شهرستان پارسیان از پروژه های آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این بازدید ابتدا از پروژه آبرسانی به روستاهای عمانی ، برکه دوکا و حسین آباد با اعتباری بالغ بر ۱ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان با حجم عملیات  ۷ کیلومتر خط انتقال و پمپاژ و حجم مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی و احداث یک ایستگاه پمپاژبازدید شد.

همچنین در ادامه از پروژه آبرسانی به روستاهای مجتمع ساحلی شامل روستاهای بوستانو ، زیارت و شیوء و مغدان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با حجم عملیات  ۶ کیلومتر خط انتقال و با احداث یک مخزن ۱۵۰۰ متر مکعبی و خط پمپاژ به طول ۵/۴ کیلومتر که در ۵ ماه آینده افتتاح خواهد شد  بازدید به عمل آمد..

در پایان فرماندار شهرستان پارسیان از زحمات و تلاش های مجدانه مجموعه مدیریت آب و فاضلاب روستایی شهرستان پارسیان تقدیر و تشکر کرد. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید