خبر فوری

مهندس افشاری‌نژاد به عنوان عضو ستاد انتخابات هرمزگان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در این حکم خطاب به مهندس فزراد افشاری‌نژاد مدیر کل ثبت احوال استان آورده است، با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند شما و با توجه به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و قانون‌‌مدار انتخابات، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز اولین میاندوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تو سیاست‌های دولت تدبیر و امید ضمن هماهنگی با رئیس ستاد انتخابات استان با اتخاذ تمهیدات لازم و ضروری در راستای برگزاری انتخاباتی شکوهمند در شان مردم عزیز در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش که در آن به حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق‌الناس و برابر مر قانون تتوجه لازم گردد موفق و موید باشید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید