کشف 2 میلیاردی کالای قاچاق در قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، داود محمودزاده با اشاره به کشف کالای قاچاق در جزیره قشم اظهار کرد: به‌دنبال کار اطلاعاتی گسترده مأموران انتظامی شهرستان و با تحقیقات به عمل آمده چهار انبار دپو کالای قاچاق در روستای درگهان شناسایی و پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های قضائی طی تشکیل چند اکیپ عملیاتی، مأموران در یک عملیات ضربتی با ورود به محل‌های مورد نظر، موفق شدند، 423 حلقه لاستیک، هفت هزار و 200 ثوب البسه، 940 عدد کیف زنانه و 50 عدد چمدان قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده دو میلیارد و 740 میلیون ریال است، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید