مدیر نظارت بر عملکرد فعالان اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم از دریافت سهم یک درصدی این سازمان از محل سقف درآمد قراردادهای مشاوره ای، طراحی و پیمانکاری خدمات به عنوان عوارض عمران شهری خبر داد.

سهم یک درصدی سازمان منطقه آزاد قشم از درآمد قراردادهای اقتصادی/تخفیف 30 درصدی برای تسویه یکجا در ابتدای شروع قراردادها

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، امیر سلکی روز یکشنبه با اعلام این مطلب گفت: یک درصد عوارض عمران شهری از قراردادهای مختلف از جمله مشاوره ای، طراحی، پیمانکاری خدمات و … براساس تصویب نامه شماره 2 – 16 – 3 بودجه سال 1393 لغایت 1395 مناطق آزاد تجاری – صنعتی هیئت دولت از طرف پیمانکاران باید به حساب سازمان منطقه آزاد قشم واریز شود.

وی با اعلام اینکه فعالیت اقتصادی تمامی اشخاص اعم از ایرانی یا خارجی در قشم مشمول پرداخت این می شود، ادامه داد: اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول این ماده قانونی درصورتی که پس از ابلاغ قرارداد منعقده تمام عوارض یک درصدی سازمان را پرداخت نمایند با تصویب هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم مشمول تا 30 درصد تخفیف می شوند.

سلکی گفت: سازمان منطقه آزاد قشم براساس بخشنامه هیات وزیران از تمامی ارائه دهندگان خدمات قراردادهای مشاوره ای، طراحی و پیمانکاری در بخش های مختلف از جمله ساختمانی، حمل و نقل، خدمات، انباداری و غیره یک درصد عوارض عمران شهری را دریافت می کند.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید