خبر فوری
بشاگرد - معاون فرماندار بشاگرد گفت: سبک زندگی مردم شهرستان بشاگرد در نمایشگاه توانمندیهای روستایی کشور به صورت سنتی و بومی به نمایش گذاشته خواهد شد.

سبک زندگی مردم بشاگرد درنمایشگاه توانمندیهای روستایی رونمایی می ش

عباس رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور شهرستان بشاگرد در نمایشگاه توانمندیهای روستایی کشور بیان داشت: در این نمایشگاه گروه اعزامی علاوه بر معرفی سنت وفرهنگ مردم بشاگرد از نحوه زندگی سخت و محروم آنها، در نمایشگاه توانمندیهای روستایی کشور برای درک بیشتر مسئولان از محرومیت و استفاده از توانمندی های آنها تلاش خواهند کرد.

رجبی گفت: آداب ورسوم مردم منطقه بشاگرد سرشار از محبت و مهربانی است که دیده شدن این آداب و رسوم می تواند در توسعه گردشگری منطقه مفید واقع شود.

معاون فرماندار بشاگرد گفت: زندگی روستایی مشکلات خاص خود را دارد که می توان در کنار این مشکلات با بیان جاذبه های سنتی وبومی برای جذب توریست و گردشگر اقدام کرد.

رجبی عنوان داشت: محصولات شهرستان بشاگرد از قبیل عسل طبیعی و سیر ارگانیک و محصولات دامی وکشاورزی دیگر علاوه بر شناساندن آنها به عنوان محصولات بومی این منطقه می توان با ایجاد بازار خرید و فروش برای اقتصاد و توانمندی منطقه تاثیر گذار باشد.

رجبی بیان داشت: نمایشگاه توانمندی های روستایی می تواند یک فرصت مناسب برای شناخت بیشتر این شهرستان و محصولات دستی، سنتی و بومی منطقه و آگاهی کامل به نحوه زندگی آنها در محرومیت باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید