خبر فوری
شورای شهر بندرعباس در مصوبه‌ای با اختصاص یک واحد مسکونی چند واحدی جهت اسکان همراهان بیماران سرطانی و خاص در اطراف بیمارستان شهید محمدی بندرعباس موافقت کرد.

اختصاص یک واحد مسکونی جهت ایجاد همراه‌سرا برای بیماران سرطانی و خاص در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در جلسه صبح امروز خود به اتفاق آرا به پیشنهاد انجمن بیماران خاص استان برای اختصاص یک واحد مسکونی ویلایی چند واحدی جهت اسکان همراهان بیماران سرطانی و خاص استان هرمزگان در بندرعباس رأی موافق دادند.

این واحد مسکونی در مجاورت بیمارستان شهید محمدی بندرعباس خواهد بود تا در زمان بستری بودن بیماران سرطانی و خاص در این بیمارستان، همراهان بیماران بتوانند در این مکان استراحت کرده تا وضعیت بیمارشان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شود.

با این مصوبه، شهرداری بندرعباس نسبت به تأمین این واحد مسکونی اقدام کرده و در اختیار انجمن بیماری‌های خاص استان هرمزگان قرار خواهد داد.

بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اصلی‌ترین مرکز درمان بیماران خاص در استان هرمزگان به شمار می‌رود که ماهانه شمار زیادی از بیماران خاص جهت درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید