خبر فوری
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس با بیان اینکه روند احداث فاز دوم و مراکز بهداشتی و درمانی تنها بیمارستان جاسک رضایت‌بخش نیست، گفت: مسائل و مشکلات پزشک متخصص، سی تی اسکن، سونوگرافی را به وزیر بهداشت و درمان تذکر خواهم داد.

وضعیت بیمارستان خاتم‌الانبیاء جاسک رضایت‌بخش نیست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندر جاسک، حجت‌الاسلام سید مصطفی ذوالقدر صبح امروز برای بازدید از شهرستان جاسک وارد این شهرستان شده بود، اظهار کرد: دولت یازدهم در بخش سلامت، بهداشت و درمان حرکت‌های خوبی را آغاز کرده که به نفع مردم می باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت بیمارستان خاتم‌الانبیاء جاسک رضایت‌بخش نیست، زیرا بیمارستان نا تمام است، افزود: مسائل و مشکلات پزشک متخصص، سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی را به وزیر بهداشت و درمان تذکر خواهم داد.

نماینده مردم شرق هرمزگان بر ضرورت تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان 32 تختخوابی به 64 تختخوابی تا پایان سال جاری تاکید و تصریح کرد: باید مشکلات درمانی مردم جاسک حل شود و ما در مجلس تمام مشکلات مردم را در زمینه‌های مختلف به وزارتخانه‌های زیر ربط انعکاس می‌دهیم.

ذوالقدر بیان کرد: آب آشامیدنی مردم جاسک از آب سد جگین که با حمایت‌های دولت و مجلس حل شده و در حال حاضر مردم این منطقه از آب آشامیدنی سالم سد جگین استفاده می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با پیگیری‌هایی که در مجلس انجام دادیم کمیسیون‌هایی در خصوص اضافه شدن یک نماینده دیگر به حوزه انتخابیه شرق استان فعال شده که امیدواریم به تصویب برسد و در دوره بعدی انتخابات مجلس مردم شرق هرمزگان دارای دو نماینده خواهد شد.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: بزرگترین مشکل مردم جاسک بهداشت، آب آشامیدنی، راه روستایی، مخابرات، کشاورزی، برق و صید صیادی است که باید عدالت در تمام ابعاد رعایت شود.

ذوالقدر از وضعیت نادرست بخش صیادی خبر داد و گفت: صید صیادی که شغل اصلی مردم حاشیه‌نشین دریای عمان است باید توسعه پیدا کند و با مدیریت درست و علمی و بازسازی ذخایر مردم این سرزمین از این نعمت بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، سید مصطفی ذوالقدر از روستاهای گتان، نگر، باغان، سهران، بحل و نیز از اسکله بندر صیادی کوه مبارک بازدید و مسائل و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد و در جهت رفع مشکلات دستوراتی را صادر کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید