خبر فوری
تغییر آب و هوایی ناشی از افزایش یکباره رطوبت 96 درصدی هوا با 100 درصد نم نسبی و مه رقیق صبحگاهی به‌گونه‌ای است که بسیاری از مردم این مناطق را غافلگیر کرده و به یکباره شرجی تمام شهر بندرلنگه را فرا گرفته است.

بازگشت تابستان و شرجی به بندرلنگه/ رطوبت 96 درصدی مردم را غافلگیر کرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، صبح امروز در حالی که در اکثر نقاط کشور این روزها در حال سپری کردن زمستان هستند و در برخی از استان‌ها سیستم‌های گرمایشی کارکرد خود را آغاز کرده‌اند در بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه در غرب استان هرمزگان این هوا به گونه دیگر رقم خورده است.

با وجود اینکه در طول هفته گذشته شاهد آب‌ و هوایی کاملاً مطبوع بهاری در بندرلنگه بودیم و گاهی به ویژه در شب‌ها با چاشنی سرما همراه می‌شد، از روز قبل و به خصوص صبح امروز دمای هوا تغییر محسوسی یافت و به 19 درجه بالای صفر رسید.

این تغییر آب و هوایی ناشی از افزایش یکباره رطوبت 96 درصدی هوا با 100 درصد نم نسبی و مه رقیق صبحگاهی به‌گونه‌ای است که بسیاری از مردم این مناطق را غافلگیر کرد و به یکباره شرجی تمام شهر بندرلنگه را فرا گرفت، مه غلیظ باعث کندی رفت و آمد خودروها شد، این مسئله رانندگان را با کاهش دید مواجه کرد، به گونه‌ای که گاه به دشواری تا 50 متر جلوتر را می‌توان دید و اکثر خودروها با چراغ روشن در خیابان‌های این شهر تردد می‌کنند.

این مسئله موجب شد تا سیستم‌های خنک‌کننده که چند روزی را به استراحت پرداخته بودند، بار دیگر فعالیت خود را از سر بگیرند.

شایان ذکر است که این مه غلیظ هم‌اکنون نیز ادامه دارد و در حال پیشروی به سمت شرق شهرستان بندرلنگه است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید