خبر فوری

از فعالان بسیج جزیره کیش تقدیر شد

از فعالان بسیج جزیره کیش تقدیر شدبا حضور فرمانده سپاه استان هرمزگان از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و جمعی از مدیران و فعالان بسیج جزیره کیش تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم تجلیل از مسئولان جزیره کیش و فعالان عرصه بسیج با حضور فرمانده سپاه استان هرمزگان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان، امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت و جمعی از مدیران و فعالان بخش های مختلف جزیره عصر روز یکشنبه 5 دی ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ابراهیم خادمی زاده، فرمانده بسیج کیش با اشاره به اهمیت همکاری مسئولان جزیره کیش برای گرامیداشت هفته بسیج در این منطقه گفت:  با حمایت های  مدیران و مسئولان جزیره موفق شدیم برنامه های هفته بسیج را به خوبی برگزار کنیم.

وی ضمن تشکر و تقدیر از مسئولان بخش های مختلف جزیره اظهار کرد: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد تا در راستای اهداف انقلاب، اسلام و نظام گام برداریم.

سردار رضا ترابی، فرمانده نیروی سپاه استان هرمزگان در ادامه این جلسه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را یک بسیجی نمونه خواند و در این باره گفت: تاکنون مدیران بسیاری را منطقه آزاد کیش تجربه کرده است اما به جرات می توان گفت که دکتر مونسان از جمله بسیجیان نمونه هستند که از هیچ کمکی برای بهبود وضعیت بسیج دریغ نکرده اند و از ایشان و کلیه کسانی که در این راستا همکاری کردند تشکر می کنم.

فرمانده نیروی سپاه استان هرمزگان با اشاره به سالروز عملیات کربلای 4 بیان کرد: یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی می داریم به خصوص در سالروز عملیات کربلای 4 یادی می کنیم از 175 غواص شهیدی که دست بسته به شهادت نائل شدند و امیدواریم که خداوند آنان را با سالار شهیدان محشور کند.

از فعالان بسیج جزیره کیش تقدیر شد

سردار ترابی با اشاره به پیام امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل یگان حفاظت از فرودگاه های کشور گفت: بین سال های 60 تا 63 با توجه به سرقت هواپیماها و به مخاطره افتادن جان مسافران امام خمینی (ره) دستور تاسیس یگان حفاظت را صادر کردند که به واسطه این دستور حفاظت از جان مسافران و مردم سرزمینمان برعهده این یگان قرار گرفت.

وی با اشاره به شهدای یگان حفاظت فرودگاه اظهار کرد: تا کنون ما بالغ بر 23 شهید پاسدار در این یگان و در راه حفاظت از جان مسافران از دست داده ایم.

در ادامه این جلسه از علی اصغر مونسان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان یکی از فعالان عرصه بسیج و به پاس همکاری های شایسته با بسیج جزیره کیش تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن کیش، محمد علی جمال آبادی فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه کیش، سرهنگ رضایی فرمانده پایگاه پدافند هوایی کیش، سرهنگ جهانبخش رئیس پلیس نیروی انتظامی ویژه کیش، علی اصغر جمالی فرمانده دریابانی کیش، محسن انصاری فرمانده سایت شهید رودکی کیش، قدرت ابراهیمی مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، پرهام جانفشان مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، محمد حسن جهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ابراهیم رضوانی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، سیروس عیدی پور معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، روح الله مهدی نژاد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، یوسف انصاری مسئول امور ایثارگران کیش، امیر ترکاشوند مدیر پشتیبانی سازمان، محسن آسوبار رییس هلال احمر کیش، محمد قاریان پور مدیر کل صدا و سیمای کیش، یداله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و برق کیش، دکتر محمد خلخالی ریاست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، محمد رضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت، مراد مصطفی پور فرمانده گردان بیت المقدس کیش، علی جوادیان و بیژن منصوری از بسیجیان کیش در این مراسم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

از فعالان بسیج جزیره کیش تقدیر شد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید