خبر فوری

معلمان و دانش آموزان پژوهشگر تقدیر شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، اسحق جلالی افزود :  21 نفر از دانش آموزان پژوهشگر ناحیه یک بندرعباس که حائز رتبه های برتر در سطح کشوری و استانی در زمینه های اختراعات و ابداعات ، جشنواره های جابر بن حیان و نوجوان خوارزمی و همچنین 50 نفر از معلمان پژوهشگر شامل مولفین ، مترجمین ، مقاله نویسان و اقدام پژوهان و کسانی که مقاله شان در مجلات معتبر علمی چاپ شده در این مراسم تجلیل شدند .

مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس نیز در این نشست فعالیت های پژوهشی را زیربنای آموزش وپرورش نوین دانست و افزود: اگر خواستار تحول در نظام تعلیم و تربیت هستیم باید به سمت فعالیت های پژوهش محور در مدارس باشیم .

اصغر بهرامی سعادت آبادی توجه همه دستگاه های کشور به آموزش وپرورش را ضروری دانست و  تصریح کرد: خواستگاه پیشرفت و ترقی کشور در کلاس های درس و مدارس است و برای رسیدن به جامعه نوین با استاندارد های اسلامی و صنعتی، همه دستگاه های کشوری باید در عمل نیز همگام و همراه نظام آموزشی کشور گام بردارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید