خبر فوری
برگزاری دیدار تیم‎های فوتبال سردار بوکان و آلومینیوم هرمزگان از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

برگزاری دیدار تیم‎های فوتبال سردار بوکان و آلومینیوم هرمزگان در هاله‌ای از ابهام

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال با برگزاری 18 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

در شهرستان بوکان تیم فوتبال سردار این شهر میزبان تیم فوتبال بحران زده آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.

تیم فوتبال سردار بوکان که امسال با هدایت پیروز قربانی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در میانه‌های جدول قرار گرفته است سعی دارد در نیم فصل وم با جذب چند بازیکن بتواند نتایج خوبی را کسب کند تا در پایان یکی از تیم های صعود کننده به لیگ دسته دوم کشور باشد.

اما تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که روزگاری در لیگ برتر کشور حضور داشت با مشکلات شدید مالی مواجه هست و حتی زمزه‌هایی برای انحلال این تیم بگوش می‌رسید به این شهر بوکان  سفر کرده تا دیدار مقابل سردار را انجام دهد .

اما مشکلی که وجود دارد بارش برف در استان آذربایجان غربی است که باعث شده برگزاری این دیدار را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد و به نظر می‌رسد در صورت عدم پاکسازی زمین چمن خاتم‌الأنبیای بوکان با یک روز تاخیر این دیدار برگزار شود.

تیم فوتبال سردار بوکان امیدوار است در دیدار عصر روز دوشنبه ششم دی ماه مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان به برتری دست یابد و سه امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کند.

* آماده رویایی با تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان هستیم

مربی تیم فوتبال سردار بوکان قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: شرایط بازیکنان سردار بوکان برای رویارویی با آلومیینوم هرمزگان آماده است و با تمامی قوا به میدان خواهیم رفت.

حمیدرضا غنی‌زاده در خصوص بازی فردا اظهار داشت: در خانه بازی داریم و همانطور که در نیم فصل اول شاهد بودیم، هوادارانمان یاور و حمایت کننده اصلی ما هستند و حمایت‌های آنان در فوتبال کشور، بی نظیر است.

وی در خصوص عکس منتشر شده در فضای مجازی و برق روبی ورزشگاه بوکان گفت: با توجه به اینکه دو روز به بازی مانده بود و حتما باید در زمین اصلی تمرین می‌کردیم و با توجه به اینکه زمین پوشیده از برف بود با تصمیم آقای قربانی و خودمان آستین‌ها رو بالا زدیم و برفها را پارو کردیم تا زمین شرایط تمرین را پیدا کند.

غنی‌زاده خاطرنشان کرد: با جذب چند بازیکن خوب در نقل و انتقالات، رویای صعود را در دل هواداران بوکانی زنده کرده‌ایم و با جذب یکی دو بازیکن دیگر در پست‌های مورد نیاز، صد در صد مدعی اصلی صعود در گروه سوم لیگ دو قلمداد خواهیم شد.

* به نظر می‌رسد بازی تاکتیکی در پیش نباشد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان پیش از دیدار تیمش مقابل سردار بوکان اظهار داشت: تیم ما در شرایط بسیار سخت مالی قرار گرفته و حتی تا مرز انحلال پیش رفتیم.

عباس سرخاب افزود: برای حضور در این دیدار با مشکلات فراوانی روبرو بودیم که یکی از آنها تاخیر چندین ساعته پرواز ها به دلیل بارش برف بود که ما با 12 ساعت تاخیر به شهر بوکان رسیدیم.

وی ادامه داد: خستگی بازیکنانم و همچنین شرایط بد آب و هوا باعث خواهد شد بازی سختی مقابل سردار بوکان داشته باشیم.

سرخاب تصریح کرد: به نظر می رسد اگر زمین بازی برای این دیدار مهیا شود شاهد بازی خوبی نخواهیم بود و هیچ کدام از تیم‌ها کار تاکتیکی نمی‌توانند انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: امیدوارم بتوانیم با امتیاز شهر بوکان را ترک کنیم و با حل مشکلات تیم در لیگ دسته فوتبال کشور باقی بمانیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید