خبر فوری

دستورات ویژه وزیر راه و شهرسازی درباره جاده بندر شهید رجایی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا مجرد ظهر امروز در نشست شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر به استان هرمزگان و در بازدید از محور بندر شهید رجایی، دستورات ویژه‌ای برای منظر و کیفیت راه این محور صادر کرده است.

وی افزود: با دستورات ویژه وزیر راه و شهرسازی، بلافاصله روکش آسفالت این محور آغاز شده و از سوی دیگر برنامه جامعی نیز برای منظرسازی پیرامون این محور تدوین شده که کار اجرایی آن نیز آغاز شده است.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری هرمزگان با بیان اینکه محور بندر شهید رجایی در استان هرمزگان پرترددترین محور مواصلاتی در جنوب کشور به شمار می‌رود و لذا تأکید وزیر راه و شهرسازی نیز بر ضرورت توجه به تمامی شاخص‌های این جاده از کیفیت آسفالت تا اصلاح تابلوها و ارتقای کیفیت تردد مردم در این محور بود که بلافاصله کار در این محور آغاز شده است.

مجرد ادامه داد: اکیپ‌های ویژه‌ای را نیز به طور مداوم مسؤول جمع‌آوری نخاله از حاشیه این محور کرده‌ایم تا پس از ساماندهی وضعیت نخاله‌ها نسبت به ایجاد فضای سبز در مجاورت این محور به نحو مناسبی اقدام شود.

وی از شهرداری بندرعباس نیز خواست تا به طور ویژه در این زمینه با اداره کل حمل و نقل همکاری کند تا بتوان برخی صنوف حاشیه این جاده که جلوه مناسبی نیز ندارند، ساماندهی شوند.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری هرمزگان همچنین از تعیین حریم شهری و برون شهری بندرعباس نیز خبر داد و گفت: این حریم با تابلوها و علائم ویژه‌ای نشانه‌گذاری خواهد شد تا در ارائه خدمات به مردم میان دستگاه‌های مختلف نیز اختلافی به وجود نیاید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید