خبر فوری

پیگیر حیوان آزاری در میناب هستیم

‌مجید وفادار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ‌اظهار کرد: چندی پیش، یک مورد حیوان آزاری در یکی از روستاهای تابعه شهرستان میناب صورت گرفت که رسیدگی به این مسئله در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: متأسفانه چند وقتی است که موارد این‌چنینی در کشور گسترش‌ یافته و نمونه دیگر آن را می‌توان به رفتار غیرانسانی با یک روباه اشاره کرد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان هرمزگان بابیان اینکه حیوان آزاری نیازمند قانون صریح و بازدارنده است، ادامه داد: لایحه این موضوع توسط ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور به مجلس ارائه‌شده و منتظر مطرح‌شدن در صحن علنی جهت تصویب و ابلاغ است.

وفادار تأکید کرد: حساسیت‌های به وجود آمده در برخورد و مطالبه عمومی در برابر حیوان آزاری‌ها بسیار خوشحال‌کننده است و امیدواریم حساسیت‌ها در حوزه حیات‌وحش نیز گسترش یابد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، از چندی پیش در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از گشته شدن یک گربه توسط یک نوجوان در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده که احساسات برخی از افراد را برانگیخته و درصدد پیگیری این موضوع برآمده‌اند. روزانه تعداد قابل‌توجهی از اعضای مهم و تأثیرگذار اکوسیستم در حیات‌وحش ازجمله پستانداران، پرندگان، خزندگان و غیره از این چرخه حذف می‌شوند که نیازمند تأمل دوست داران و مسئولین محیط‌زیست است.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید