خبر فوری

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان:عملیات آبرسانی به دو مجتمع روستایی شهرستان جاسک تا پایان سالجاری تکمیل و به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهندس عبدالحمید حمزه پور در این زمینه بیان کرد: با اختصاص مبلغ ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری عملیات آبرسانی به دو مجتمع روستایی شهرستان جاسک با بیش از ۵۰ روستا تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با اعلام این خبر افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده از دفتر مقام معظم رهبری مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به دو مجتمع آبرسانی سورک در شرق جاسک و مجتمع ابرسانی ۲۴ روستایی غرب جاسک عملیات اجرایی این مجتمع ها سرعت بیشتری خواهد گرفت.

این مقام مسئول اضافه کرد: این پروژه ها که تا پیش از این به علت عدم تامین اعتبار نیمه تمام بوده مجددا فعال گردیده و تا پایان سالجاری مورد بهره برداری و افتتاح قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در خصوص حجم عملیاتی این پروژه ها افزود: حجم عملیات این پروژه لوله گذاری و خطوط انتقال و شبکه توزیع بالغ بر ۹۰ کیلومتر، حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه، احداث ۵ باب موتور خانه سر چاهی و ۵ باب ایستگاه پمپاژ و ۵ هزار متر مکعب مخزن می باشد.

مهندس حمزه پور در پایان با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب خاطر نشان کرد: با توجه به عدم بارندگی در سالجاری و افت بیش از پیش منابع آب زیر زمینی میطلبد مشترکین در مصرف آب نهایت صرفه جویی را به عمل آورند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید