خبر فوری

قبولی ۸۳ درصد فرهنگیان در آزمون الکترونیکی ضمن‌خدمت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، در آزمون الکترونیکی ضمن خدمت فرهنگیان که دوم و سوم دی ماه برگزار شد، بیش از ۴۲۲ هزار نفر از فرهنگیان شرکت کردند که ۸۳ درصد از این افراد نمره قبولی کسب کردند. 
۳۴۴۱ نفر از فرهنگیان در این آزمون موفق به کسب نمره کامل ۲۰ شده اند که باید با برگزیدگان سایر دستگاه های دولتی که مجموعا ۴۴۰۰ نفر می شوند، در روز جمعه ۱۰ دی ساعت ۱۰ صبح در آزمون انتخاب نفرات برگزیده که به صورت الکترونیکی و تشریحی برگزار می شود، به رقابت بپردازند که به ۲۲۰ نفر از برگزیدگان این آزمون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

گفتنی است، بر اساس امار اعلام شده تعداد مراجعه به سایت آزمون در روز پنج‌شنبه دو میلیون و ۲۰۰ هزار مرتبه و در روز جمعه ۹۰۰ هزار مرتبه بوده است.

در این آزمون که برای نخستین بار در کشور با این تعداد شرکت کننده به صورت آنلاین برگزار شد ، حدود نیمی از افراد با تلفن‌های هوشمند خود در آزمون شرکت کردند.

گفتنی است فرهنگیانی که نتوانسته اند در آزمون روزهای دوم و سوم دی ماه شرکت کنند و یا موفق به کسب نمره قبولی نشده اند، می توانند در فرصتی مجدد در چهار گروه که هر گروه شامل استان‌ و ساعت خاصی می شود، روز جمعه ۱۰ دی ماه با مراجعه به سایت  www.fahmequran.ir در آزمون شرکت کنند.

بر این اساس شرکت‌کنندگان در استان‌های تهران، مازندران، گیلان، گلستان، همدان،‌ قزوین و سمنان از ساعت ۹ تا ۹:۲۰ روز ۱۰ دی ماه، فرهنگیان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان شمالی ساعت ۱۰ تا ۱۰:۲۰، شرکت‌کنندگان از استان‌های ایلام، ‌اردبیل، قم، کردستان، لرستان،‌ کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خوزستان از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۲۰ روز جمعه و فرهنگیان در استان‌های اصفهان، فارس، البرز، ‌هرمزگان، ‌مرکزی، بوشهر،‌ زنجان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد نیز از ساعت ۱۳ تا ۱۳:۲۰ می توانند در آزمون شرکت کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید