خبر فوری

راه‌اندازی غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل جهاد کشاورزی هرمزگان، عزیز سیدی با اشاره به راه‌اندازی غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس گفت: با توجه به لزوم حمایت از تولیدکنندگان سبزی و صیفی استان و برای خدمات‌دهی و عرضه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب به شهروندان، تعداد 4 غرفه در اختیار کشاورزان استان در سطح شهر بندرعباس قرار داده شده است تا بدون واسطه نسبت به عرضه محصولات خود اقدام نمایند.

وی افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس، این غرفه‌ها به‌صورت موقت و با نظارت سازمان جهاد کشاورزی و صنف کارهای کشاورزی استان در اختیار بهره‌برداران قرار داده شده تا ضمن فروش محصولات، شهروندان نیز از محصولات فصلی استان با قیمت پایین‌تر از بازار و کیفیت مطلوب بهره‌مند شوند.

مدیر تنظیم بازار محصولات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: امیدواریم با مساعدت هرچه بیشتر سازمان میادین و تره‌بار بندرعباس و با توجه به اوج برداشت محصولات فصلی استان، علاوه‌بر افزایش تعداد غرفه‌ها، بتوانیم تا پایان سال جاری محصولات کشاورزی استان با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید