خبر فوری

هرمزگان از استان های بسیار امن کشور است/از تلاش های استاندار هرمزگان در راستای ایجاد امنیت قدردانی می کنم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی پس از بازدید از کشفیات نیروی انتظامی استان هرمزگان در زمینه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز در گفتگو با خبرنگاران، عنوان کرد: در نشست شورای تامین استان هرمزگان گزارش خوبی از عملکرد دستگاه های امنیتی و انتظامی استان ارائه شد.

وی ادامه داد: هرمزگان از استان های بسیار امن کشور است و آرامش بسیار خوبی در این استان وجود دارد و میزان جرائم عمومی از جمله انواع سرقت های خرد و کلان و قتل در این استان کاهش یافته و در مقابله با اشرار نیز این استان توفیقات خوبی داشته است.

وزیر کشور افزود: همچنین موفقیت های هرمزگان در زمینه کشفیات مواد مخدر و قاچاق کالا بسیار چشمگیر بوده است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت نیز در هرمزگان موفقیت های خوبی به دست آمده است، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در این استان بیش از 80 درصد قاچاق سوخت در هرمزگان کنترل و مدیریت شده که از تلاش های استاندار هرمزگان به عنوان رئیس شورای تامین استان و نیروهای انتظامی و امنیتی برای به دست آوردن این توفیقات قدردانی می کنم.

وی همچنین با بیان اینکه گمرک با الکترونیکی کردن سیستم ها طی یک سال و نیم اخیر در مبارزه با قاچاق موفقیت هایی به دست آورده است، اظهار داشت: باید روش های کنترل الکترونیکی در راستای مبارزه و کاهش قاچاق کالا از طریق مبادی رسمی در گمرکات توسعه یابد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید