خبر فوری

نامگذاری خیابان خور شیلات به نام شهدای شیلات هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان،مدیر کل شیلات هرمزگان در این نشست ضمن بیان مسائل و مشکلات جامعه شیلاتی استان از شورای شهر اسلامی شهر بندرعباس خواست تا خیابان خور شیلات را به خیابان شهدای شیلات هرمزگان تغیر نام دهند که شورای اسلانی شهر بندر عباس نیز ضمن اعلام موافقت قول به همکاری در این رابطه را دادند.

عرضه بهداشتی آبزیان در مکان های مناسبی از سطح شهر توسط افراد دارای صلاحیت و مشخص، فعالیت شناورهای غیر مجاز ،آلودگی ساحل و دریا و …از جمله نگرانی ها و پیشنهادات مطرح شده در این نشست از سوی دو طرف بود.

در ادامه همچنین شورای اسلامی شهر بندرعباس از نصب سرعتگیر ترافیکی در مقابل اداره کل شیلات هرمزگان و  منازل مسکونی شیلات هرمزگان خبر داد و شکل گیری بازار الگوی عرضه آبزیان شیلات را افتخاری برای شیلات هرمزگان خواند و قول مساعدت و همکاری در تسریع مرتفع سازی مشکلات باقیمانده پیش روی این بازار را داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید