خبر فوری

مرتضی نجفی: برگزاری دوره های آموزشی مشاوره ای با ایجاد گروه هدف برای اولین بار در استان

هرمزبان:رئیس اداره مشاوره تحصیلی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران و مشاوران مدارس در سال جاری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مرتضی نجفی گفت : برای اولین بار در استان دوره های ضمن خدمت آموزشی مشاوره ای با ایجا و در نظر گرفتن گروه هدف از سوی اداره مشاوره تحصیلی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار می شود .

وی با بیان اینکه مدیران و مشاوران مدارس نیاز به آموزش های تخصص ویژه ای دارند گفت : برای رفع این نقیصه دوره های تخصصی خاصی برای مدیران و مشاوران در سالی جاری در نظر گرفتیم که به صورت ضمن خدمت برای فرهنگیان برگزار می شود .

رئیس اداره مشاوره تحصیلی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود : به حمدالله کلیه منطق سطح استان به جز شهرستان ابوموسی دارای هسته مشاوره تحصیلی و تربیتی است که خدمات مشاوره ای را به دانش اموزان ارائه می دهند .وی یادآور شد : 6 منطقه در سطح استان ظرفیت تبدیل شدن به مرکز خدمات مشاوره ای دارند که در تلاشیم این مهم محقق شود .

نجفی تاکید کرد : بیشترین مشکل در هسته های مشاوره مدارس مشکل تحصیلی است که با حضور مشاورانی که به مدارس اختصاص داده شده است مشکلات دانش آموزان برطرف می شود .
گزارش از خبرنگار هرمزبان: سید ابراهیم کوخردی – بستک

کد خبر: 3941040

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید