خبر فوری
مدیر حوزه‌ علمیه هرمزگان گفت: ششمین کنگره شهدای روحانی استان، هشتم دی‌ماه سال جاری مقارن با سالروز عملیات کربلای ۴، در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار می‌شود.

یک درخواست برای جمع‌آوری خاطرات و آثار شهدا هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله مختاری دراین‌باره گفت: تجلیل از خانواده‌های شاهد، ایثارگران و جانبازان روحانی همواره یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه علمیه هرمزگان محسوب می‌شود که مدیریت حوزه استان تمام تلاش خود را در این راستا انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر پدران و مادران بزرگوار شهدا به دلیل کهولت سن از دنیا رفته‌اند و امروز در جمع ما نیستند، کار جمع‌آوری خاطرات و آثار شهدا در قالب گنجینه‌ای باید هر چه زودتر در استان به پایان برسد و این کار جدی‌تر از گذشته دنبال شود.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان تصریح کرد:تداوم ارتباط با خانواده شهدای روحانی و ایثارگران و جانبازان استان و پیگیری مشکلات و مطالبات آنان نیز از برنامه‌های حوزه هرمزگان است.

وی از جمع‌آوری 110 گیگابایت مصاحبه با خانواده‌های شهدای روحانی، ایثارگر و جانباز جنگ تحمیلی در استان خبر داد و گفت: باوجود بضاعت حوزه علمیه تلاش می‌شود تا با تکمیل این گنجینه، مجموعه‌ای از آثار و خاطرات شهدا را در قالب کتاب منتشر کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختاری تأکید کرد: استان هرمزگان 32 شهید روحانی تقدیم کشور کرده که متناسب با جمعیت روحانیون استان در سال‌های مقارن با جنگ تحمیلی و در مقایسه با آمار شهدای روحانی کشور بیشترین آمار شهدا را به خود اختصاص داده است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: ششمین کنگره شهدای روحانی استان، 8 دی‌ماه، مقارن با سالروز عملیات کربلای 4 در حسینیه ثارالله بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید