خبر فوری

مسعود هوشمند: باید از ظرفیت های موجود بخصوص در بین دانش آموزان استفاده کرد

هرمزبان:مسعود هوشمند رئیس انجمن شعر شهرستان بستک که در جلسه انجمن ادبی سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش حضور داشت گفت : باید جلسات ادبی بخصوص نویسندگی و شعر و شاعری دانش آموزان به صورت مستمر و مداوم برگزار شود .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،وی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت گفت : باید از تلاش معاونت فرهنگی و سازمان دانش آموزی شهرستان بخصوص در موضوع تشکیل انجمن ادبی دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد .

هوشمند با بیان اینکه استعدادها و پتانسیل های خوبی در سطح شهرستان در زمینه های مختلف وجود دارد گفت : باید از ظرفیت های موجود بخصوص در بین دانش اموزان استفاده کرد .

رئیس انجمن شعر شهرستان بستک افزود : اگر از دوران تحصیل شناسایی و جذب دانش اموزان هنرمند در زمینه ادبی صورت گیرد موفقیت در این بخش بسیار حتمی خواهد بود .

ایشان همچنین خواهان تعامل بیشتر بین انجمن شعر شهرستان با آموزش و پرورش شد و گفت : باید با همدلی بیشتر با اهداف واحدی که داریم بتوانیم برای فرهنگ و ادب و هنر شهرستان گامهای محکمتری برداریم .

گفتنی است انجمن ادبی آموزش و پرورش با جذب فرهنگیان و دانش آموزان نویسنده و شاعر در آبان ماه سال  1393 با همکاری معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی بستک راه اندازی شد .
گزارش از: سید ابراهیم کوخردی

کد خبر: 3941031

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید