خبر فوری

فرماندار ویژه میناب: طی دوسال اخیر 10 پروژه آموزشی در شهرستان میناب افتتاح شد

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : طی دوسال اخیر 10 پروژه آموزشی شامل مدرسه ، خوابگاه ، سالن ورزشی در شهرستان میناب افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، علیرضا پاکدامن در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان میناب ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد : مردم میناب انسان های باهوش هستند زیرا با حداقل امکانات در دانشگاه های خوب کشور مشغول به تحصیل یا فارغ التحصیل شده اند.

وی همچنین با اشاره به جایگاه موثر فضای آموزشی مطلوب برای ترغیب دانش آموز به کسب علم و دانش، تصریح کرد : مهمترین عامل برای دسترسی به علم و دانش در هر کشوری وجود فضای آموزشی مطلوب است .

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب ادامه داد : معلم زمانی می تواند داشته های علمی خود را به دانش آموزان به بهترین نحو ممکن منتقل کند که در یک فضای مطلوب قرار بگیرد.

وی گفت : در مناسبت هاي مختلف در دوسال اخیر از جمله دهه مبارك فجر و هفته دولت 10 پروژه آموزشی شامل خوابگاه  نخل ابراهیمی ، سالن ورزشی تیاب و دبستان تیاب ، دبستان بازیاری ، سه دبستان هشتبندی ،دو دبستان چاه غربال ،دبستان پشته مهنو ،دبستان حر بندزرک دراین شهرستان افتتاح شده است .

فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود : با توجه به گسترگی جغرافیای و جمعیت 300هزار نفری شهرستان میناب  16 پروژه آموزشی در این شهرستان در حال ساخت است .

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد : ان شا الله با افتتاح این پروژها بتوانیم بخشی از مشکلات آموزشی این شهرستان را مرتفع سازیم.
منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب

کد خبر: 3941030

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید