خبر فوری

توقیف کامیون حامل 18 هزار لیتر سوخت قاچاق در رودان

هرمزبان:فرمانده انتظامی رودان گفت: با تلاش مأموران انتظامی رودان، کامیون تانکردار حامل 18 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق قبل از خروج از این شهرستان توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، سرهنگ مجید حاجی‌زاده اظهار کرد: به منظور مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی، مأموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکردار در مسیر خروجی بندرعباس مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی افزود: طی بازدید مدارک خودرو مشخص شد مقصد مندرج در بارنامه یک شرکت صنعتی در بندرعباس است ولی راننده قصد انتقال سوخت به خارج از استان را دارد.
این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه این تانکر حامل 18 هزار لیتر سوخت قاچاق بود، خاطرنشان کرد: طی هماهنگی به عمل آمده کامیون، توقیف، راننده آن دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
این مقام مسئول، هدف از مبارزه با قاچاق کالا و سوخت را احقاق حقوق مردم عنوان کرد و گفت: پدیده قاچاق موجب کاهش درآمد ملی می‌شود و ضعف تولید داخلی کشور را به همراه دارد.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید