خبر فوری

محور توسعه میناب باید دریا محور ، معدن و کشاورزی باشد

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : محور توسعه شهرستان میناب بنا به فراخور منطقه باید دریا محور ، معدن و کشاورزی باشد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا پاکدامن در نشست کار گروه اشتغال شهرستان ضمن اشاره به جمعیت شهرستان میناب به عنوان دومین شهرستان هرمزگان از اعضای اصلی کار گروه اشتغال استان خواستند در جهت رونق بیش از این اشتغال در این شهرستان تلاش مضاعف صورت گیرد.

 وی در ادامه خواستار رفع موانع موجود در پرداخت تسهیلات به متقاضیان ایجاد مشاغل کوچک و برزرگ در شهرستان میناب شدند

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت : در سال گذشته میناب در زمینه پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال جزء سه شهرستان برتر استان هرمزگان بوده است و ابراز امید واری کرد ان شا الله در سال جاری نیز با کمک همه اعضا بتوانیم این روند را ادامه داده و بهبود بخشیم .

وی با بیان اینکه بسیاری از در خواست های مردمی پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی در شهرستان میناب است گفت : با نگاه ویژه مسئولان استانی و کشوری در آینده به یکی از قطب های صنایع تبدیلی در استان هرمزگان تبدیل خواهیم شد.

 وی خواستار پرداخت تسهیلات بیش از این در بخش صنایع تبدیلی در این شهرستان شدند و گفت : بزودی در شهرک صنعتی شماره یک میناب کارخانه رب گوجه فرنگی احداث می شود.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به توانمندی های صادرات و واردات شهرستان اشاره کردند و تاکید کرد محور توسعه شهرستان باید دریا محور باشد و بنادر تیاب و کرگان نیز ارتقا پیدا کند.
منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب
(لینک)
کد خبر: 3941020

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید