خبر فوری

بانک های عامل در شهرستان میناب باید ازاختیارات ویژه برخوردار باشند

هرمزبان:سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری هرمزگان گفت : بانک های عامل در شهرستان میناب باید ازاختیارات ویژه برخوردار باشند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،عباس شیر خانلو در نشست اشتغال شهرستان میناب با اشاره جایگاه شهرستان در میزان ارزش افزوده در استان اظهار کرد : 15 در صد از در آمد حاصل از ارزش افزود از بخش کشاوری در استان است

وی ادامه داد شهرستان میناب نیز به عنوان قطب محصولات کشاورزی سهم عمده ای از آن را برخوردار است .

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری هرمزگان گفت : با توجه به رکود کشور در بخش اقتصادی اقدامات به گونه انجام گیرد که باعث تقویت ساز و کارها قانونی و ظرفیت ها در این بخش شود.

وی ادامه داد : اعتبارات خوبی در بخش ایجاد مشاغل کوچک در اختیار بانک های عامل استان و شهرستان میناب قرار گرفته است که متقاضیان می توانند در این شهرستان بهرمند شوند.

شیر خانلو همچنین گفت : مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نیز می توانند با مراجعه به ادارت مربوطه از این تسهیلات برخودار شوند.

وی در ادامه خواستار کاهش فرآیند پرداخت تسهیلات به متقاضیان در دومین  شهرستان استان هرمزگان شدند و تاکید کرد :جهت تسهیل و تسریع روند  پرداخت در شهرستان میناب بانک های عامل در این شهرستان باید از اختیارات ویژه برخوردار باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان استانی و شهرستانی خواست : با برنامه ریزی های مدون به سمت الگوی کشت محصولات کشاورزی قابل رقابت با بازار های داخلی و خارجی حرکت کنند.

معاون استاندار همچنین گفت : تولیدات صنایع دستی و کشاورزی و خدمات فنی و مهندسی و دیگر توانمندی های هرمزگان به زودی در استان مسندم عمان به نمایش گذاشته می شود.
منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 3941019

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید