خبر فوری

نیروی انتظامی هرمزگان دومین جشنواره رسانه و امنیت را برگزار می کند

هرمزبان:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت:نیروی انتظامی امسال دومین جشنواره رسانه و امنیت را در اسفندماه برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرهنگ مهدی بهرامی دوشنبه در یک نشست خبری از اصحاب رسانه خواست:آثار تولید شده پس از جشنواره سال گذشته خود را در بخش های مختلف مقاله ،تیتر ،گزارش ،عکس و خبر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد:در ارزیابی اولین جشنواره امنیت و رسانه که نیروی انتظامی سال گذشته در سراسر کشور برگزار کرد استان هرمزگان توانست مقام نخست در برخی شاخص های کمی را کسب کند و امسال کسب موفقیت در شاخص های محتوایی هدف گذاری شده است.

سرهنگ بهرامی از اصحاب رسانه به عنوان سرمایه اجتماعی مشترک تمام بخش ها و نهادها نام برد و اضافه کرد:برای ارتقای این جایگاه باید به روز آوری اطلاعات و مطالعه به همراه تعیین افق و پشتوانه تفکری سرلوحه فعالیت اصحاب رسانه قرار گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان همچنین با اشاره به برخی چالش ها و آسیب های اجتماعی تاکید کرد:ورود آگاهانه و مسئولانه اصحاب رسانه نقش مهمی در آگاه سازی اجتماعی و کاهش این آسیب ها دارد.

در این نشست خبرنگاران حوزه نیروی انتظامی مورد تقدیر قرار گرفتند.
منبع: ایرنا

کد خبر: 3941017

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید