خبر فوری

وزیر کشور: گزارش نشست ‌ها در هرمزگان به رئیس جمهوری ارائه می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی پنجشنبه در بدو ورود به بندرعباس و پس از رونمایی بالگرد امداد و نجات هلال احمر در فرودگاه بین المللی بندرعباس، اظهار داشت: این سفر در ادامه سفرهای دوره‌ ای به استان‌ ها انجام شده است.
وی شرکت در شورای تامین و نشست شورای اداری با محوریت اقتصاد مقاومتی با هدف بررسی پیشرفت ‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه خود به هرمزگان اعلام کرد.
وزیر کشور به نشست خود با دهیاران و شوراهای استان نیز اشاره کرد و افزود: مجموع گزارش‌ ها و برآیندهای این نشست‌ ها گردآوری شده و برای طرح و پیگیری به دولت ارایه و همچنین مسائل و مشکلات استان به رئیس جمهوری گزارش داده می شود تا دستورهای لازم برای پیگیری ‌های لازم صادر شود.
3219/6048/1772
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: مجید ملازاده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید