خبر فوری

بازدید معاون مهندسی ناجا از طرح توسعه بندر لنگه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، "محمود صابری" مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه در این نشست، طرح توسعه عمرانی این بندر را در جهت رشد اقتصادی منطقه غرب هرمزگان و افزایش عملکرد فعالیت های بندری و دریایی ضروری دانست.

وی از جمله مهمترین آثار و نتایج اجرایی این طرح را افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری و افزایش امکانات و زیر ساخت های بندری عنوان کرد و افزود: توسعه اراضی بندر و رونق عملیات جابجایی کالا، نوید بخش ایجاد مشاغل جدید و شکوفایی اقتصادی در بندرلنگه خواهد بود.

صابری ضمن اشاره به ابعاد مختلف اهمیت و تاثیرگذاری صنعت حمل و نقل دریایی در بندر لنگه، خاطرنشان کرد: اقداماتی که در حوزه اقتصادی این شهرستان به ویژه در زمینه فعالیت های بندری انجام می شود، دارای تاثیرات فرا استانی است و بنادر غرب هرمزگان نقشی ملی در توسعه اقتصادی کشور ایفا می کند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه ضمن اشاره به اجرای طرح توسعه این بندر با چشم انداز بلند مدت، ابراز امیدواری کرد، با تعاملات فی مابین این بندر و دیگر ارگانهای دریایی شاهد آغاز فصلی نو در شکوفایی اقتصاد شهرستان و معیشت مردم منطقه و تکمیل کار دولت در مسیر "اقتصاد مقاومتی؛اقدام و عمل" باشیم.

سردار "یحیی محمودزاده" معاون مهندسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست گفت: میزان استفاده و عملکرد مناسب ارگانهای دریایی در بهره گیری از نعمت بالقوه دریا و دسترسی آبی، یکی از شاخصه های رشد یک شهر بندری محسوب می شود.

وی همچنین از تعامل فرماندهی دریابانی شهرستان بندرلنگه با اداره بنادرو دریانوردی در خصوص برقراری امنیت آبراه ها سخن به میان آورد و افزود: فرماندهی دریابانی همکار همیشگی اداره بنادر در حفظ امنیت آبراه ها و مرزهای دریایی است.

این مقام ارشد ناجا در پایان ابراز امیدواری کرد، با تعامل این دو نهاد شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نظم و امنیت عمومی و ارتقاء احساس امنیت و آرامش در حوزه بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان باشیم.

شایان ذکر است، در این نشست راهکارهای اجرای مبایعه نامه خرید اراضی نیروی انتظامی در محدوده غربی اراضی بندر، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد پیگیری های لازم جهت اجرایی شدن آن بعمل آید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید