خبر فوری

کیهانی: امکانات کیش برای حدادی مناسب بوده و برای صمیمی‌ها نه؟/ نیایند، خودشان ضرر می‌کنند

مجید کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور رئیس فدراسیون لهستان در جزیره کیش اطهار داشت: پس از بازدیدی که آقای هنریک و مربی همراهش از کیش داشتند، از شرایط این جزیره خوششان آمده و راغب هستند که اردوهای خود را اینجا برگزار کنند، البته باید امکانات بیشتر شود.

وی ادامه داد: ما هم به دنبال این هستیم که همکاریمان افزایش پیدا کند و بتواند از دانش مربیان آنها استفاده کنیم. فعلا تمرکز ما روی پرتاب وزنه، چکش و دیسک است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد ادامه برنامه های رئیس فدراسیون لهستان گفت: بعد از ظهر امروز از کیش به تهران باز می‌گردیم و او فردا تهران را ترک می‌کند. قرار بود ظهر امروز جلسه‌ای را با مسولان کمیته ملی المپیک داشته باشیم که شرایط فراهم نشد و روزهای دیگر هم امکانپذیر نبود.

کیهانی در مورد وضعیت مربی حدادی و اینکه او یک ایرانی را انتخاب کرده است، گفت: هنوز در این مورد با حدادی جلسه‌ای نداشته ‌و صحبتی نکرده‌ایم و به احتمال زیاد تا هفته آینده نهایی می‌شود. نه تنها برای حدادی در مورد دیگر ملی پوشان هم هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.

وی در پایان مورد ادامه اردوها و غیبت برخی نفرات عنوان کرد: اردوی سه هفته‌ای کیش امروز به پایان رسید و مرحله دوم اردو از دهم دی ماه در تهران آغاز می‌شود که همه باید حضور پیدا کنند. برادران صمیمی هم که حضر پیدا نمی‌کنند خودشان ضرر می‌کنند. حتما امکانات خودشان بهتر از فدراسیون است. کسی هم که حضور پیدا نکند در برنامه‌های فدراسیون جای نمی‌گیرد. چطور امکانات جزیره کیش برای حدادی مناسب بوده و برای برادران صمیمی خوب نبوده است؟

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید