خبر فوری

دستگیری هشت شرور و راهزن مسلح در هرمزگان

هرمزبان:فرمانده انتظامی استان هرمزگان از انهدام دو باند از راهزنان مسلح و دستگیری هشت شرور در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سردار عزیزا… ملکی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، بیان داشت: در پی درگیری مسلحانه ۱۸ آبان ماه سال جاری بین اشرار مسلح و ماموران انتظامی در ایست و بازرسی «فاریاب رودان» و هلاکت یکی از اشرار، شناسایی سایر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی ، تحقیقات گسترده و فنی با رد زنی این اشرار، یک دستگاه پژو ۴۰۵ را در ایست و بازرسی کنجی متوقف و چهار سرنشین آن را که از اشرار سابقه دار و متواری هستند را طی اقدامی  غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار ملکی اذعان داشت: در بازجویی های انجام شده  از این افراد مشخص شد که گروه دیگری از اشرار قصد دارند با یک دستگاه اتوبوس از مسیر کهگ  به بندر عباس وارد استان  شوند که  که با انجام کار اطلاعاتی و در اقدامی ضربتی در این زمینه  سه شرور دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یکی دیگر از اعضای این اشرار، در ایستگاه بازرسی فاریاب تصریح کرد: این اشرار از سال ۹۲ تاکنون اقدام به راهزنی مسلحانه می کردند و سال ۹۳ منجر به شهادت یکی از ماموران انتظامی در ایستگاه شهید میرزایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اخاذی از اتباع خارجی بیگانه خارجی در مناطق کوهستانی، راهزنی، قتل، سرقت مسلحانه، درگیری مسلحانه و ضرب و شتم از جمله جرائم و سوابق این اشرار است.
منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر: 3941009

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید