خبر فوری

استاندار هرمزگان : راهداران سربازان جاده‌ ها هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا ، جاسم جادری سه شنبه شب درمراسم گرامیداشت هفته حمل ونقل و روز راهدار در هرمزگان با قدردانی از تلاش های فعالان حوزه حمل و نقل هرمزگان، افزود: اگر جاده‌ ها ایمن نباشند و راهداری به وظیفه اش عمل نکند تلفاتی جبران ناپذیر گربیان‌ گیر مردم می شود ، ضمن آنکه در پی تلاش‌ها و دستاوردهای راهداران شاهد کاهش حوادث در جاده ها هستیم.
وی ادامه داد: 26 آذرماه به دلیل لبیک گویی متصدیان بخش حمل و نقل به پیام امام خمینی (ره) روزی فراموش نشدنی در تاریخ معاصر ایران می باشد ، حمل و نقل جاده‌ ای وظیفه‌ ای بسیار خطیر و خداپسندانه‌ است که امروز به برکت احداث جاده ها و نگهداری خوب از آنها امنیت مسافران تامین می‌شود.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: اگر خواهان تجارت موفق و رو به پیشرفت هستیم باید زیرساخت‌های حمل و نقلی را تقویت کنیم و حمل و نقل به دلیل متاثر بودن از فناوری روز و مدیریت نوین، امروزه به عنوان یک محصول مهم به شمار می ‌رود که می‌ تواند بر روی توسعه جامعه و رونق تجارت تاثیر بگذارد.
جادری با بیان اینکه سهم حمل و نقل هوایی در همه کشورها نسبت به سایر حوزه‌های حمل و نقلی بسیار کم است، افزود: امروز بار اصلی تجارت و توسعه بر دوش رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل زمینی است و امیدواریم دست‌اندرکاران حوزه حمل و نقل همانند گذشته در خدمت به نظام موفق و سربلند عمل کنند.
وی با اشاره به روی آوردن دولت به سمت تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اظهار داشت: بخش خصوصی درحمل و نقل زمینی به خوبی وارد شده و این در حالیست که باید شرایط را برای ورود بیشتر و عمومی‌ تر بخش خصوصی به حمل و نقل دریایی را نیز فراهم آوریم.
وی با بیان اینکه هرمزگان، با گستردگی سرزمینی و مواصلاتی مواجه است، تصریح کرد: اگر در چنین جغرافیایی به قوانین و مقررات و دستورالعمل‌ها عمل نکنیم مطمئنا با جان انسان‌ها بازی کرده‌ایم و البته برای توسعه حوزه حمل و نقل خواهان تغییر نگرش‌ها در سیستم‌های حمل و نقلی هستیم.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید