خبر فوری

توقف برداشت آب از چاه های میناب برای انتقال به بندرعباس

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : برداشت آب از چاه ها برای انتقال به بندرعباس متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا پاکدامن دیروز در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان میناب که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزارشد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد : شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود.
وی در ادامه با اشاره به درپیش بود برگزاری دو انتخابات بزرگ در اسفند ماه سال جاری افزود :ان شا الله انتخابات پرشور و همراه با همدلی و هم زبانی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث بارندگی چند روز گذشته در استان و شهرستان پرداخت واذعان کرد : عملکرد ستاد بحران در شهرستان خوب بوده است و می توانست بهتر از این نیز باشد.
وی همچنین تصریح کرد : با توجه به در خواست بحق مردم برای کمک در پرداخت خسارت های وارده بر اثر تگرگ در چند روزه اخیر ، ان شا الله با همکاری بیمه ها بتوانیم بخشی از این خسارت وارده را جبران کنیم .

معاون استاندار هرمزگان افزود : وضعیت بعضی از روستا های این شهرستان بر اثر ایجاد فروچاله بحرانی است .
وی در پایان گفت : بررسی این کار به صورت علمی و با حضور زمین شناسان در حال انجام هست و برداشت آب به وسیله چاه ها برای انتقال به بندرعیاس از رودخانه میناب متوقف شده است.

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

کد خبر: 3941006

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید