خبر فوری

تصویب بیش از 10 میلیار تومان برای جبران خسارت های شهر میناب در هیئت دولت

هرمزبان:معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت : بیش از 10 میلیار تومان برای جبران خسارت های شهر میناب در هیئت دولت تصویب شد .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مسعود دالمن دیروز در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان میناب که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد : اگر حضور موفق بسیج در عرصه های مختلف نبود امروز ما چنین جایگاهی در منطقه و کشور نداشتیم .
وی با اشاره به رتبه شهرستان میناب در افتتاح پروژه ها در هفته دولت افزود : میناب بعد از بندرعباس رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با توجه به پیش بینی های های سازمان هواشناسی و احتمال و قوع حواث احتمالی گفت : همه دستگاه برای ارائه خدمات آماده باشند.
وی همچنین در ادامه سخنان خود به مسئله فروچاله های میناب پرداخت و افزود : برای خروج از این بحران باید کار کارشناسی صورت گیرد .

دالمن با اشاره به سفر چند روز اخیر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پس از حوادث بارندگی به شرق هرمزگان و بازدید از نقاط مختلف شهر میناب اذعان کرد : بیش از 10 میلیار تومان برای جبران این خسارت ها میناب در هیئت دولت تصویب شده است .
وی گفت : بخش پایانی جاده میناب به بندرعباس به زودی   به بهره برداری خواهد رسید و همچنین طرح جامعه میناب نیز به تصویب رسیده است و به زودی ابلاغ می شود.

جانشین استاندار در ستاد بحران در بخش پایانی خود گفت : از آن جای که میناب دومین شهرستان استان است نسبت به طراحی سیستم حمل و نقل درون شهری اقدامات عملی صورت گیرد.
منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب

کد خبر: 3941006

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید