خبر فوری

کنترل و نظارت بر بازار بندرلنگه در شب یلدا

احمد زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اشاره به اقدامات و تمهیدات لازم در خصوص شب یلدا اظهار داشت: از قدیم شب یلدا جزو شب‌های حساس و خاصی از ما ایرانیان است لذا تمهیدات لازم در خصوص کنترل بازار و قیمت‌ها انجام شده، حدود 4 بازرس در سطح شهرستان برای بازرسی از بازار بندرلنگه و کنگ، مخصوصا قنادی‎ها و آجیل و خشکبار فروشی‌ها در نظر گرفتیم تا هر گونه تخلف را گزارش دهند.

وی افزود: این نظارت و بازرسی به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی است ک نظارت کامل بر روی قیمت‌های آجیل و قنادی‌ها و صنوف مرتبط با شب یلدا را دارند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: قیمت‌ها کنترل شده است و همه نرخ‌ها به مغازه‌داران ابلاغ شده است و در رابطه با بحث کنترل و نظارت هیچ مشکلی با بحث مصرف کالاهای شب یلدا نداریم و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص تخلفات و گران فروشی‌ها انجام شده و با هماهنگی با اداره تعزیرات، خارج از نوبت و به‌روز به این تخلفات رسیدگی می‌شود.

زاهدی در خصوص برپایی نمایشگاه مبل در بندرکنگ، گفت: هرساله اداره اصناف یک نمایشگاه تخصصی مبلمان و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را برگزار می‌کند که ارزش عملکرد نمایشگاه را در ارزیابی از مردم به دست می‌آوریم و استقبال شایانی از نمایشگاه مبلمان صورت گرفته و یکی از عملکرد‌های خوب نمایشگاه، استقبال خوب مردم و ایجاد رقابتی سالم است که بین واحدهای صنفی در طول برپایی این نمایشگاه اتفاق می‌افتد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید