خبر فوری

شترها در جاده‌های شرق هرمزگان کماکان حادثه می‌آفرینند

حسن‌علی میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرجاسک اظهار داشت: برخورد یک دستگاه خودرو پژوه 405 با یک نفر شتر در اوائل هفته جاری در جاده جاسک، منجر به فوت یک نفر و زخمی شدن 2 نفر دیگر شد.

وی افزود: این برخورد در 30 کیلومتری شهر جاسک اتفاق افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، جاده‌های شرق هرمزگان یکی از جاده‌های پرخطر و پرحادثه است که کم‌عرض بودن این جاده‌ها از یک سو و وجود شترهای رهاشده در این مسیر از سوی دیگر که موجب برخورد با خودروها می‌شود و ماهانه تعداد زیادی از شهروندان جاسکی در این مسیر جان خود را از دست می‌دهند.

این اولین و آخرین تصادف و برخورد خودروها با شتر در این مسیر نیست، برخی از ادارات شهرستان در جلسه ساماندهی شترهای رهاشده مسؤول و مامور این کار می‌شوند اما به‌طور جدی وارد عمل نمی‌شوند.

امیدواریم مسؤولان شهرستان در جلسات ساماندهی و جمع‌آوری شترهای رهاشده تصمیم قاطعی مبنی بر جمع‌آوری و جریمه سنگینی برای صاحبان شترهای رهاشده در نظر بگیرند.

حدود 80 درصد از شترهای موجود در هرمزگان در شرق این استان و به ویژه در جاسک و سیریک نگهداری می‌شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید